Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Restaurant La Salute pizza, pasta en roti. Meer weten? Ontdek meer
Nonye
3 jun 2026 om 17:20
Ik bestelde rijst met kip, maar kreeg slechts een heel klein bakje rijst. Voor deze prijs is dat echt onvoldoende. Uiteindelijk heb ik thuis zelf rijst moeten koken. De portie stond totaal niet in verhouding tot wat ik heb betaald. Jammer.
karin
13 mei 2026 om 21:02
altijd lekker
Nona
11 mei 2026 om 19:03
Altijd lekker! Een van de weinige restaurants die de favoriete pizza (calzone) van mijn man op het menu heeft.
René
10 mei 2026 om 23:32
lekker eten op tijd bezorgd
M
7 mei 2026 om 17:19
Was weer ouderwets lekker eten
Remco
30 apr 2026 om 19:23
Roti perfect
karin
7 apr 2026 om 20:57
altijd lekker en vers
Tessa
21 mrt 2026 om 0:05
Super lekker!! En een enorm vriendelijke bezorger. Echt een aanrader.
Ger
16 mrt 2026 om 7:46
Maaltijd werd half uur te vroeg bezorgd. Was toevallig net thuis.
M
21 feb 2026 om 9:41
Was weer als vanouds lekker.